Andra chansen

Så ikväll är det andra chansen. Nästa vecka är det final, det har gått fort som det alltid gör. Och det kan ju gå hur som helst ikväll. Men jag tror väl iaf såhär:

Scotts
Sarah Dawn Finer
- Vidare

Lili & Susie
BWO
- Vidare

Amy Diamond
Starpilots
- Vidare

Rigo and the Topaz Sound feat. Red Fox
Caroline af Ugglas
- Vidare

FinerSarah Dawn  - Vidare
BWO

Starpilots - Vidare
Caroline af Ugglas

Final
Sarah Dawn Finer & Starpilots

Sen har vi ju internationella juryns val ikväll oxå, och det står mellan:

Caroline af Ugglas
Amy Diamond
Sofia
Sarah Dawn Finer


Och skulle dom jag tror gå vidare gissar jag på att internationella juryns val går till Sofia, men om inte Sarah Dawn Finer går vidare tror jag hon blir juryns val.

I min perfekta värld hade Sarah Dawn Finer och Lili & Susie gått vidare men det är ju tyvärr omöjligt ikväll. Precis som förra året när jag tyckte Ola & Caracola skulle gått vidare, dom möttes i första duellen. Illa.
Förresten så får vi ju se hur Sarah låter ikväll, hon var inte med på genrepet igårkväll, utan Britta Bergström var stand in. Får hoppas hon är friskare idag....
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

sandra, du måste blogga mer :)

2009-03-07 @ 20:24:11
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback