lyckad kväll

Åkte in till Marbella igårkväll, mötte upp Lindas lillsyster Ronja, så vi gick ner till Lindas jobb och satte oss på uteserveringen, som nu när det är feria är helt galen. Ligger en klubb precis bredvid och kön in dit går precis jämte alla bord. Massa fulla spanjorer överallt, men sjukt kul!! Jag drack iste och Ronja cola, Linda servade oss så bra så. Sen var det dags för tapas, såååå gott. Vi gick till ett ställe där dom kommer ut med tapas på brickor och så får man välja om man vill ta en eller inte, jag tog en massa goda med, kyckling,  tonfisk, spenat, ost och grejer, lär bli fler gånger om jag får bestämma.

Idag var vi på La Canada, köpte ett linne och en tröja, billigt och bra. Följde med tjejerna hem och åt lunch, sen har vi kollat på Stockholm Live, så sjukt bra!! Det kunde ju komma tillbaka tycker man. Lindisen har blivit sjuk, krya på dej! Men hon gick tappert och jobbade idag iaf.


Jag och Ronja på The Town House uteservering




Många som går runt i feriaklänningar, dom dansar i dom, såå vackra.
Här är en med en liten bebis i samma klänning fast i rött.


Ronja med två tjejer i härliga klänningar


Linda på tapasrestaurangen




På väg hemåt, systrarna Peace!




Partybilen som jag kallar den, står på väg hem mot Linda, tydligen stått där lääääänge


3 trötta tjejer
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har knappt nån röst kvar, haha du ska höra mig. Var jag värre imorn skulle jag ringa och säga till iaf, snäll chef man har :)



Vilka muppbilder du lagt ut haha. Jag ser riktigt risig ut ;D Kul dock att vi tre har "likadana" väskor! haha!



Tack för idag och igår! :)

2009-06-13 @ 23:59:41
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vilka klänningar det hade!



Jag önskar att jag kunde komma och hälsa på dig... stanna kvar där till november :P

2009-06-14 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback