new girl in town

I lördags låg jag på stranden på dagen, nedanför Buddha Bar, grymt nice ställe, svindyrt att hyra deras sängar och dricka deras drinkar men man kan ju ligga nedanför och bara se alla snygga människor och lyssna på den grymma musiken, vilket var det jag gjorde. Sen åkte jag hem och gjorde iordning mig för att åka in till Marbella och möta upp en ny svensk tjej som heter Emma. Vi gick en sväng och hälsade på Linda på hennes jobb, sen gick vi ner till strandpromenaden och åt middag. Jag åt pizza, tror inte jag har ätit det sen jag kom hit.


Emma på restaurangen



Jag på restaurangen


Sen satte vi oss på det lilla tåget som åker runt i staden, vi lekte turister. Var inte så himla mycket att se, men det var trevligt iaf. Hade ett pinsamt engelskt par framför oss...vi skämdes å deras vägnar.

Efter tåget gick vi och åt efterrätt på El Piave, sen gick vi hemåt. Mysig kväll.







Sandra

Kommentarer
Postat av: Agek

tack så jättemycket för tipsen :D har du något mer du vill dela med dig av så är jag jättetacksam :) är det i själva staden marbella du bor :D?

2009-07-13 @ 12:51:37
URL: http://agek.blogg.se/
Postat av: blivande au pair

Hej Sandra,



Hittade din blogg här för någon halvtimme sen och har sen dess suttit fastklistrad framför ditt liv som aupair. Jag har bestämt mig för att åka utomlands innan 1 Oktober och undrar om du har någon mailadress jag kan få? Började med att skriva lite här men det blev lite långt för en kommentar :-)



Ha det underbart i solen så länge,



Hälsningar Emma

2009-07-14 @ 09:20:10
Postat av: Sandra

Hej Emma blivande aupair.

Visst här är min mejladress: [email protected] vet att understrecket brukar försvinna i kommentarerna. Men det är alltså: [email protected]

2009-07-14 @ 11:31:22
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: emma

ja dte var trevligt!! Det får vi göra om, fast kanske inte åka tåget haha:)

2009-07-14 @ 20:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback