hot hot hot

VARMT!!!! Det är så sjukt varmt idag, jag orkar inte gör nåt, slutade för några timmar sen, åkte och handlade och det är inte kul i denna hetta ska jag säga. Orkar inte vara utomhus, man blir helt slut även i skuggan, solen är inte och tänka på.

Ikväll åker jag till Linda, hänger lite på hennes jobb, tar förmodligen en icetea, sen går vi nånstans och hänger, ledig imorrn, så jag kan stanna ute sent :)

Bara 1 månad kvar tills jag kommer hem! Jag längtar!!! Men först ska jag hinna med och sola och shoppa lite till.

Sommarplågan nummer 1 här:

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken söt kommentar du hade lämnat i min resdagbok :) Vi hade jättekul och det var så härligt att se dem igen!



Bara tre månader kvar sen är jag också hemma, då borde vi ha reunion! :D Du, jag och Emma!

2009-07-03 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback