Mello

7 Februari är det dags för årets första deltävling. Den går av stapeln i Scandinavium i Göteborg.


1. Nina Söderquist - Tick Tock
2. Jonathan Fagerlund |-Welcome To My Life
3. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
4. Scotts - Jag tror på oss
5. Emilia - You're My World
6. Alcazar - Stay The Night
7. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla
8. Marie Serneholt - Disconnect Me

Om man skulle ta och tippa lite INNAN man har hört låtarna...

Till final:
Shirley Clamp & Scotts

Till Andra chansen:
Alcazar & Marie Serneholt

Tippar igen när jag har hört låtarna. Jag hoppas ju såklart att Alcazar går vidare direkt till final, men det är ett rätt tufft startfält så tror det kan bli svårt, fast det är svårt och säga nu innan.

Nu när jag inte har nåt att göra om dagarna, har jag börjat titta på Melodifestivaler och Eurovision. Allt jag har inspelat. Alltså från 2002. Idag har jag kommit till Semifinalen Eurovision 2007. Så snart är jag klar....pust!

Idag var jag ute och gick en timma, så skönt. Har lagat mat och hjälpt mamma endel här hemma. Imorrn ska jag träffa mina älsklingar Emlan och Tessan, ska bli så mysigt. På kvällen ska jag servera på ett bröllop.

Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Du verkar ju ha koll, kan man kolla pa melodifestivalen pa internet? Jag hittar ingenting pa svts hemsida!

2009-02-04 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback