bloggvila?

Nu har jag varit på svensk mark i några veckor. Och det har inte blivit så mycket bloggande. Känns inte som att det finns så jättemycket kul att blogga om här hemma från byn. Jag har haft en underbar jul hemma med hela familjen iaf. Vad hade jag gjort om jag inte kommit hem? 

Det känns jättebra att vara hemma, eftersom jag vet att jag snart åker tillbaka till drömmarnas stad: Los Angeles.
Bara jag får mitt visum, så är jag på planet tillbaka den 16 januari, och kommer då stanna 6 månader!
Finns så mycket jag fortfarande vill göra! Jag saknar mina tjejer där borta, bäst för er att ni är kvar när jag kommer tillbaka!

När jag är i LA igen så blir det som vanligt här i bloggen, har sett att jag har ett antal trogna som kollar varje dag fastän jag inte har skrivit nåt. Men om mindre än 2 veckor är jag back on track. See ya then!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Victoria

åh va trevligt ! va ska du göra denna gång i la då? =)

2009-01-08 @ 19:15:37
URL: http://victoria---h.blogspot.com
Postat av: sara

Hej!

Jag hittade din blogg när jag googla på aupair i LA. Jag har i många år varit sugen på att flytta till USA, inte minst LA, och har börjat fundera på om aupair skulle vara ett bra alternativ.

Jag tänkte bara höra hur du hittade din familj och hur du trivs i staden som svensk? Sedan tänkte jag fråga hur gammal du är?

Jätteglad för svar, jag tittar in här snart igen:)

MVH/Sara

2009-01-09 @ 01:16:39
Postat av: Marie

Klart som korvspad att du far visumet! Sen kommer vi och halsar pa nar vi blir rika :D

2009-01-09 @ 04:37:41
Postat av: Sandra

Hej Sara!

Jag åkte som aupair genom Skandinaviska institutet, det är det enda lagliga sättet att åka som aupair, genom en organisation alltså. LA är underbart, och speciellt som svensk tjej, finns jättemånga svenskar där, många som pluggar.

Skulle verkligen rekommendera dig att åka till LA, en stad som måste upplevas!

Jag är 21, en fördel eftersom det är 21 årsgräns på klubbarna.

Lycka till!

/Sandra

2009-01-09 @ 09:29:12
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Amina

oj nej det gjorde dem inte...skulle dem det?hm...

Vad har du fått för nytt visum:DVad ska du göra??

2009-01-09 @ 10:31:18
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Amina

va?Ja håll mig uppdaterad för det verkar ju skumt...Va ska du göra där då?Tillbaka till familjen?Så nyfiken, letar ivrigt efter skolor eller nåt så att jag kan åka tillbaka...

2009-01-09 @ 13:10:17
URL: http://aminatheresa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! Jag hittade din blogg genom google, är nämligen jätte sugen på att byta vardag och att åka som aupair har sen flera år tillbaka varit en dröm.

Ville bara säga att jag blivit helt fast vid din blogg, så när du åker tillbaka snälla fortsätt skriva då. Du är en jätte inspiration :) Så tack för en kul läsning!

2009-01-09 @ 17:31:09
Postat av: Hannah

jaaa åk till usa fort nu, saknar att läsa din blogg varje morgon innan jobbet!

2009-01-09 @ 18:25:18
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: kattis!!!!!!!!!!!!!!

Jag langtar och raknar dagarna nu! Skriv sa fort du varit pa ambassaden nu :D



Ses snaart!!

2009-01-09 @ 18:35:43
Postat av: Pearl

Har du hittat någon ny familj nu? :)

2009-01-11 @ 22:01:49
URL: http://intimacy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Hoppas du kom iväg:) och att du bloggar snart igen!

2009-01-12 @ 02:17:55
Postat av: Therese Holm

Kuul att du ska åka iväg igen :d vart i La kmr du vara nu? och hos vad för familj :)?

2009-01-13 @ 21:47:42
URL: http://thereseeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback