OSCARS!

Blev rätt nöjd med min tippning från i lördags. Båda finalbidragen hade jag ju rätt på, och BWO till andra chansen. Och jag hade ju Mickael Rickfors till andra chansen och han kom ju femma, så det var ju nästan. Rikard & juvelljudet med röda räven hade jag dock inte räknat med. Men vem hade det? Tror att EMD gjorde så att Måns får det svårare att vinna, nu blir ju småtjejerna delade, vilket talar för Alcazar!!!
Emlan, jag & Tessan hade schlagerkväll, uppklädda till tänderna, åt god mat, och snacks. Såg skräckfilmen When a stranger calls efteråt, vi var helt skärrade. Och när Tessan och jag skulle åka hem, så hade det snöat en massa, och hon var tvungen att skrapa rutorna, och sen kom det en bil, och vi bara skrek, tog lång tid innan vi kunde lugna ner oss. Grymt bra film iaf! Och bra kväll, tack tjejer!

Igår natt var det Oscarsgalan. Fick se det i tidningen samma dag och tänkte att jag får ju ta vara på att man är arbetslös. Hade jag varit kvar i LA, så lovar jag att jag hade åkt dit för att få en skymt av dom snygga kändisarna. Är man på andra sidan jordklotet får man dock vara vaken hela natten ist. Räda mattan började 23.55. Sen började galan vid 2.30, höll på till 6.00, jag höll mig vaken, slumrade till några gånger bara, dricker inte kaffe, och hade jag vetat om det tidigare så hade jag ju köpt några energidrycker men men, jag höll mig till vatten, godis, chips & choklad. I reklampauserna löste jag korsord, och det var många, man skulle ha räknat dom, som tur var är dom korta.
Min första hela Oscarsgala, och jag var ju mest intresserad av om Heath Ledger skulle få sin Oscar postumt. Jag såg Batman The Dark Knight på planet hem från Los Angeles, och han förtjänade den verkligen och han fick den ju. Och alla grät inklusive jag när hans familj tog emot den. Jag grät många gånger under galan, glad att jag såg den. Igår var jag väldigt trött, men jag gick på friskis & svettisen iaf, stolt över mig själv. Förut hade jag nog inte gått, men det är en ny Sandra. Säger JA till allt (nåja) efter att ha sett Yesman med Emlan förra veckan, den spelades in i Los Angeles såg jag ganska snabbt, åh vad jag saknar det!


Tyckte Vanessa Hudgens var väldigt fin i sin klänning
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback