Min födelsedag!

Idag fyllde jag år. 22 år för att vara exakt. Jag känner mig inte som 22, och jag ser inte ut som 22, men 22 är vad jag är.

Idag var oxå dagen då alla inblandade i Melodifestivalen begav sig till Göteborg. Pressen fick lyssna på alla låtar ikväll. Och om man läser på dom kommentarerna så verkar Shirley Clamp, Alcazar, Scotts och Marie Serneholt ligga bäst till. Var ju för övrigt dom 4 jag trodde skulle gå vidare när jag tippade häromdan. Men som alltid i festivalen kan vi förvänta oss några skrällar, kanske redan på lördag.
På fredag kan man höra en minut av alla låtar i radioprogrammet Lantz som går i P4. Sen går det säkert att lyssna på dom på svt.se

Vet ju att det är några som läser min blogg som bor i USA, mina gamla aupairpolers. I miss you, det vet ni. Jag vet faktiskt inte om ni kan se programmet. Jag tror det. Svt Play borde visa antingen direkt, eller i efterhand. Skulle det inte gå, är det bara att komma hem till mig när ni är hemma i Sverige igen. Jag spelar alltid in alla deltävlingar, finalen och eurovision, schlagernörd som man är. Eller ännu bättre, köp dvdn :) Finns dock ett minus med dvdn, där är det bara sammandrag av deltävlingarna. Fast det kanske bara är såna som jag som bryr sig om det.

Jag har laddat i flera veckor med att titta på alla festivaler som jag har inspelade. Nu är jag på sista deltävlingen i Karlskrona 2008, så innan lördag är jag klar. Fit for fight!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, du ar underbar! Vilken liten nord du ar :) Jag saknar dig ocksa! Du borde komma och halsa pa tycker jag. Om inte annat far vi har en atertraff nar vi ar i Sverige igen.



Hoppas du hade en bra fodelsedag med familjen!

2009-02-05 @ 01:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback