Butiker!!

Glömde ju helt bort: Forever 21 och Abercrombie & Fitch letar butikslokaler i Sverige! Niiiice. handlade en del på Forever 21  i LA, hann inte köpa nåt till mig själv på Abercrombie, men jag suktade efter mycket där inne, köpte dock en sjal i julklapp till min svägerska Sanna. Det roliga med Abercrombie & Fitch är att musiken där inne är så hög så man får skrika till varann om man ska prata. Och det står alltid en precis när man kommer in och välkomnar en med: Hey, how are you/What´s up? Det är liksom han/hennes jobb, plus att gå och spruta den underbara parfymen överallt som dom säljer i butiken. Och foverer e ju så himla billigt! Åhh hoppas hoppas. Det kommer väl förmodligen inte till lilla Vimmerby, men man får väl passa på när man är i nån storstad.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Hannah

du är utmanad, checka min blogg.

2009-02-07 @ 15:13:48
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback