min sista kväll (igen)

Men nu är det faktiskt min sista kväll. Som vanligt sista veckan har man rätt mycket att stå i, så därav den dåliga uppdateringen. Utekvällen var grym! Dagen efter inte lika grym. Idag har jag varit på barnens julshow och dom var så duktiga! Pappans föräldrar kom hit idag, så alla var och åt lunch efter julshowen. Nu försöker jag packa och städa här, nästa gång jag kommer till Spanien flyttar jag ju inte tillbaka till min lilla lägenhet, kommer sakna den lite faktiskt, inte att det är så kallt (eftersom hus här inte är byggda för kyla, vet spanjorer ens vad isolering är för något?) och inte fuktskadorna, men annars.

Ikväll ska jag träffa Linda, Lotta och KristinGarum för att fira restaurangens 5-årsjubileum. Ska bli mysigt och träffa alla en sista gång. Dröjer en månad, sen ses vi igen! Kommer sakna er en massa dock.

Nej nu måste jag fortsätta här om jag ska bli klar nån gång. Landar i Köpenhamn imorrnkväll, sover hos Tobbe & Sanna en natt, och sen bär det av till dom Småländska skogarna (som tydligen är snötäckta nu, så det ska va) blir roadtrip med Tessan hem, weeeey!

Hörs snart igen, och ses, ska bli såååååååååååååååååå kul och komma hem! Jag vet att ni saknar mig ;)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sannas New York

Haha jaa, lite tur i oturen hade du verkligen! Så nu får du ALDRIG mer åka till usa? eller? fattade inte vad du menade med det du skrev..

2009-12-16 @ 19:36:47
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Em

va? varför blev du nekad visum? eller va? läste det på sannasusa.blogg.se.



undrar bara varför:)

2009-12-16 @ 23:51:45
Postat av: h a i d i s -

Hoppas du haft en trevlig kväll!

godnatt ^^

2009-12-17 @ 20:57:38
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback