the hills

Precis kollat nyaste avsnittet av The Hills, det var väldigt underhållande! Haha, Spencer blev frälst på något vis, och Audrina och Brody blev kära... Alltid lika spännande att se vad som händer nästa vecka.
Har precis blivit klart att det blir en säsong 6, utan Lauren eftersom hon har beslutat att lämna serien. Jag hade nog tyckt att det vore bäst att lägga ner medan det fortfarande var på topp och Lauren var kvar, men dom måste ju visa Speidis bröllop.

Idag fick jag en spansk mobil, garderoben är på plats. Sitter här med mitt vaniljljus och mitt citronljus, har ätit en delight by Mars och myser. Imorgon ska jag följa med föräldrarna till Marbella, dom ska på möte och jag ska fika med en svensk tjej som heter Linda.
Nu ska jag gå och lägga mig!

God natt, sov gott!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Michaela

Älskar the hills. Man e ju helt hooked :)! såg brody igen här om dagen oxå! han e ju inte lite het :) haha! farligt.

Kram på dig från LA

2009-04-30 @ 01:50:11
URL: http://michaela-westerlund.blogspot.com
Postat av: Marie

Jag är så arg på Spencer, han är verkligen helt dum i huvudet! Och så gick Heide och gifte sig med honom! AAAAAAH!

2009-04-30 @ 14:56:30
Postat av: Linda

Perfekt! See ya soon :)

2009-05-01 @ 11:21:27
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback