svininfluensa

Det har ju konstaterats ett fall av svininfluensan här i Spanien, men han svarade visst på behandlingen vilket är skönt. Helt sjukt det här. Skulle gentligen ha åkt till ett stort köpcentrum i Marbella igår, men avråddes av mamman. Stora folksamlingar där det finns ac, är inte att rekommendera just nu.
När jag hade slutat åkte jag till stranden ist, det blåste väldigt mycket men luften här är så varm nu att det gjorde inget, så härligt att få ligga på stranden med ipoden, en bok, brillorna på och ha det allmänt bra...






Ser det inte härligt ut så säg?!

Idag skjutsade jag barnen till skola och dagis, första gången själv. Så nu kan jag vägen dit och hem med andra ord. Sen fick jag vara ledig, så jag åkte till Nueva Andalucia och träffade Amanda, en tjej som är aupair här oxå. Vi låg vid poolen och solade, badade nästan, men det var så himla kallt i vattnet. När jag kom hem märkte jag att jag hade bränt mig på axlarna men det är sånt man får ta.

Kom några och monterade ihop garderoben igår, så nu har jag en garderob, fick in en dvd här oxå igår. Kollar aldrig på tv med tanke på att dom dubbar alla program och filmer. Satte på tvn en gång, orkade titta en liten stund på spanska Simpson, men fattar ju inget, så är inte så roligt.
Sandra

Kommentarer
Postat av: raisa

tack :)

2009-04-29 @ 05:11:02
URL: http://metrobloggen.se/raisa
Postat av: Sofi

Haha, joo, det är ju inte för inte som man är lite sugen på det. Roligt är, att jag kom på att jag har min college kurs fram till fem, så när jag kommer tillbaka så kommer jag bara komma instormandes i huset under ceremonin. Hahaha, in ya face!!



Det verkar som att du har fått det rätt bra! Hur känns det? :D

2009-04-29 @ 08:21:21
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ok. va gör du om det inte blir Spanien? Fortsätter du att resa då?

Spännande att vara där borta, fast ja hoppas verkligen att ni håller er borta från svinskiten.



Känner du några större skillnader med USA vs Spanien. Med jobb, människor, shopping och ah det mesta.



Kramar Louise

2009-04-29 @ 20:14:53
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ajuste, parfym med Spice Girls hade jag också.

jag ÄLSKADE den parfymen hahaha.



Kramar Louise

2009-04-29 @ 21:37:39
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Emma

Härliga bilder=)

2009-05-02 @ 11:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback