god natt

Hörru du anonyme som skrev den här kommentaren:

ååh va roligt o höra att det börjat bra!!

jag har ju inte rest mycket. men EN av mina resor, när jag fyllde 15 år, var faktiskt en vecka till Puerto Banús! haha :)

saknar dig love.
stor pusss!

Vem är du?? Du måste ju skriva ditt namn så jag vet.

Imorse skjutsade jag barnen till skola och dagis, mycket trafik, men det gick väl. Efteråt åkte jag och mamman till ett fik som de kallar Peach Pit för alla hon känner hänger tydligen där, men det heter Passion Café . Vi åt pancakes, åhhhh så gott, med sirap, jordgubbar, kiwi, hallon och blåbär. Hade tyvärr inte kameran med mig, men åhh va vackert och gott det var! Vi satt i solen med våra solglasögon, tror jag brände mig ännu mer på näsan.

Nu har jag ätit lite jordgubbar och ska snart gå och lägga mig.
Säger god natt med en kvällsutsikstbild.

Den mörka klippan är Gibraltar och de ljusare är Afrika
Sandra

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Vad kul att du har hittat min blogg :) Jag har faktiskt också vart barnflicka i san pedro hehe!

Jag har massa tid över så är du i Marbella nånting så hör av dig. Eller så kan vi ta en fika i Puerto Banus.

Hur ser dina arbetstider ut? Trivs du bra? :)

2009-04-20 @ 22:32:36
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Marie

Åååh, vad underbart det låter! MER BILDEEER :)

2009-04-21 @ 01:50:50
Postat av: Magda

Måste ju ha lite koll här igen nu. Skönt att det verkar funka bra. Hoppas på att vi får prata snart. Kramar.

2009-04-21 @ 10:07:30
Postat av: josefine

hahah det var ju JAG som skrev den kommentaren... ;)

konstigt att mitt namn inte kom med?!

puss o kraam

2009-04-21 @ 14:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback