tv time

Precis kollat klart på idol. Diggar nya juryn, skönt me lite nytt blod och nya öron. Linda hon med rött hår som gick vidare. Testade förra året och då sa juryn att det såg ut som att det gjorde ont när hon sjöng (eller nåt sånt) och hon gick inte vidare. Hon sjunger ju jättebra (har dansat bakom Andreas oxå, kanske är lite partisk)

21.50 är det dags för min vanliga kvällunderhållning. Repris av Paradise Hotel på tv400. Det e så sjukt kul att titta på!




BTW: Jonas min bror, tog körkort idag! Inte illa, han har inte tagit nån lektion utan bara kört privat. Grymt stolt över honom!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Raisa

Hej!

Oj, vilken rolig slump!

Tänkte också på det här med att det bara är ett barn, dessutom ville jag bo mitt i en storstad. Inte utanför. Men när jag pratade med David, så verkade det som om det var en riktigt bra familj. Trevliga och avslappnade. Kändes så bra liksom.

Så man får hoppas på det bästa.

Vad är det för familj du har fått i LA?

2008-09-04 @ 00:16:49
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Raisa

Okej :)

Kommer pojkarna gå på dagis/skola eller vara hemma med dig?

Det är inte långt kvar tills du åker!Kommer säkert gå hur bra som helst!

Hur verkar familjen?

jag åker runt i USA sista månaden, till CA. då lär jag dra förbi dig :)

2008-09-04 @ 10:01:00
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Raisa

Okej, men det är ju jättebra! Det är hur viktigt som helst att familjen är en förstående familj.

jag åker nu på måndag :S

känns väldigt.. skrämmande!

När du åker till östkusten sista månaden är jag inte kvar :( avslutar min 13:e månad den 8 oktober.

2008-09-04 @ 10:57:43
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Raisa

Haha ja juste ja. det har du rätt i.

Länka på du :)

Länkar nog till dig med!



Kram!

2008-09-04 @ 11:13:36
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: ella

woho grattis till honom ju:)

2008-09-04 @ 19:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback