today it is

IDAG firar mamma och pappa sin 30 åriga bröllopsdag, mina bästa mummy och pappy. Mamma har gjort smörgåstårta som vi ska äta ikväll, yummy. Inatt sov jag typ hela natten, jag vaknade iofs flera gånger men jag somnade om direkt, det va så skönt och vakna utvilad på morgonen. i love sömn. (när den hänger ihop och när den inte innehåller hallucinationer)

Mina vattkoppor börjar torka nu, på tiden. Har en gigantiskt halvt under en leverfläck, ganska coolt faktiskt, har tagit bild, funderar på att lägga ut den...ni är inte äckelmagade va? Skulle den spricka nu så blir det lätt översvämming här inne kan jag lova.

Fick hem film från lovefilm idag igen, The Departed. Har hört att den ska va ganska bra.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ja, absolut! :D Jaaa! Jag är sååååå nyfiken på ALLT! Familjen jag ska till verkar i alla fall bortom all förväntan, så jag har ett fint första intryck i alla fall. Sova sista natten, mja... kommer nog inte funka va. Sova på flygplanet kanske! Haha

2008-09-16 @ 14:09:57
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja, precis den 6e Arlanda. Har mailat dom nu och frågat, så vi får väl se vad de svarar OM de svarar!

Annars får vi snällt vänta 10-7 dagar innan avresan. Och iofs är det bara om 9 dagar! Herre vad tiden går fort!! Läskigt...

2008-09-16 @ 14:17:29
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback