tired

Jobbade ju idag. Det gick bra, va inte så många ifrån gymnasiet som åt, så var inte så stressigt som det brukar vara.
Var och hämtade mitt visum oxå, känns bra, ser lite mer ut som jag på visumbilden är passbilden. Jag ser ut som värsta terroristen i passet. Kontrasten är helt galen, och så var jag mörk i håret då.

Jag och min lillebror är me i lovefilm, fick hem en ny film idag. Bara Philip och jag hemma ikväll så vi ska kolla Old School och filmen vi fick, Heartbreak Kid. Med venska Malin Åkerman...hoppas på att den är rolig!

Sandra

Kommentarer
Postat av: ella

den är inte så bra, trodde att den skulle va mycket roligare. kollar oxå på old school nu:)

2008-09-05 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback