SATC

När man är hemma och är sjuk är det bästa bara att ligga i soffan framför tvn och kolla på sköna filmer och serier. Idag har det blivit Sex and the city, gick bara in på mitt rum nu för att hämta lite godis. Är inte hungrig har bara ätit en macka och yogurt idag. Ska lägga mej framför tvn igen. Mamma är hos frissan nu, så hon kommer inte hem än på ett tag. Jag vill bli omhändertagen.

Ni som har haft vattkoppor, jag funderar på att ta sönder blåsorna så att det blir skorpor fortare, då borde väl dom försvinna fortare oxå eller??
Sandra

Kommentarer
Postat av: Erika

Jaja okej, du verkar veta mer än mig om vår resa, säkert att vi kommer att byta flyg, vet du var det är, island kanske?

2008-09-12 @ 16:05:07
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback