prickar

Jag hatar att ha vattkoppor! Jag har inte fått sova många timmar dom senaste nätterna så inatt är det jag som tar en sömntablett, det e frågan om det hjälper, men försöka duger. Jag hade inte så många blåsor i början, så mamma trodde att jag skulle nog inte få så många.
Pfft...hela jag är täckt av kliande blåsor. Har tagit massa bilder men vill inte visa för det är så äckligt. Min panna ser ut som ett fält med tusen kratrar. Helt guppigt. Magen ska vi inte tala om eller bröstet. Dom sätter sig inte på trevliga ställen, precis vid näsborren, på läppen, i ögat, i öronen, i knävecken, i halsen, på leverfläckar, i hårbotten, herregud min hårbotten är full med blåsor. Jag ryser bara jag tänker på det. Fan för vattkoppor!

Jag har bestämt mej: jag ska vaccinera mina barn, det går faktiskt, en annan tillbringar ju dagarna på google...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

tänk positivt. bättre att klia sönder sig än att dö i hjärnhinneinflamation! ...men jag tycker synd om dig ändå, krya på dig kompis.

2008-09-14 @ 20:09:39
Postat av: Sandra

Tack, vem du nu är??

2008-09-15 @ 19:36:42
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: Terese

Det är ju jaag...jag skrev mitt namn!

2008-09-15 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback