my precious

Ikväll har jag varit och träffat underverket. Han var så fantastisk. Han var vaken när jag höll honom, han hade hicka. Och sen började han och nysa. Det är så konstigt, dom behöver bara vara och dom får all uppmärksamhet iaf. Annat med Hampus han kände nog av lite konkurrens. Han skrek och stojade och sprang runt i hela huset.
Men han älskar sin lillebror han pussade på honom och han fick låna både hans snuttefilt och napp.
Underberket fick en liten present av mig. Små vita strumpor från Lundmyhr som det står sötnos på. För det är han. Han ser ut precis som Hampus, det är nästan läskigt fast han har lite mer hår och mörkt mörkt är det. Hade Hampus oxå när han var nyfödd men nu är han blond. Hoppas jag får träffa dom många gånger till innan jag åker. Mina älskade nephews =)
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback