idol

Jag kollar Top Model 10 om kvällarna nu, ska kolla idolreprisen på söndag, men eftersom det är 3 reklamer på toppan så flippa jag över till idol en snabbis och vem får jag se??? Om inte en från Vimmerby, hahahaha. Aj då, stackarn. Hade ju varit kul om det hade varit någon bra, då hade man ju nästan varit lite stolt över att vara från vimmerby, men nu skäms man mer än förut.
Sen blev det paradise hotel, Greg fick lämna. Det e ju finalveckan, känner ni spänningarna?? Hade hoppats på att dom skulle köra säsong 2 nästa vecka nu när första är slut. Men verkar inte som det. Hade sett fram emot att se catfighten mellan Natacha Peyre och Marie Plosjö all over again.
Nu är det natti natti.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja men man är så nervös helt i onödan. Har precis kommit hem från ambassaden och det var ju inga svårigheter direkt. Även fast jag var rädd att jag inte hade glömt något papper. :)

Nej men verkligen, och det ständiga problemet att de flesta serierna som man kollar på internet är före/efter i ljudet. Kan inte kolla på sånt, blir så irriterad... :P

2008-09-11 @ 10:33:52
URL: http://sannasusa.blogg.se/
Postat av: Erika

Har typ samma problem men jag valde att se idol istället:P Har sett topmodel så många gånger så, hoppas allt är bra med dig, skulle du åka från Köpenhamn till usa eller var någonstans var det ifrån?

2008-09-11 @ 22:01:19
URL: http://erikasnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback