utelåst

Idag tänkte jag för första gången sen jag kom till LA sätta mig och sola. Så jag tar med mig mina grejer, tar fram stolen på baksidan och märker att den e väldigt skitig, så jag tänkte att jag går in och hämtar några vipes. Sätter i nyckeln i dörren som e på baksidan, ist för att gå runt halva huset och gå in vanliga ingången. Och nyckeln fastnar! Det går att vrida åt vilket håll som helst hur många gånger som helst, men det går inte att få ut nyckeln.
Jag tänker bara att det här händer inte mig! Efter ett tag tar jag mig mod att ringa M. Han säger att han har en nyckel, men han har möte sen, så han skickar sin assistent hit. Med M:s nyckel. Jag får nyckeln, kommer äntligen in i huset, assistenten försöker oxå få ut nyckeln men det går inte den sitter fast. Han säger att han kan ringa låssmeden åt mej...tack :)

Såhär mycket äventyr har jag inte haft sen jag kom hit tror jag. Passade på att ta lite bilder på huset, utsikten och min bil...hinner dock inte lägga in dom nu, ska snart åka och hämta pojkarna.

Jag tycker såhär: Kan man inte använda vissa dörrar, berätta det för den nya aupairen!!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha bra Sandra! Hur varmt är det i LA just nu? :) Låter skönt att sola... här har det regnat hela dagen tyvärr..

2008-10-23 @ 01:18:35
Postat av: Sanna

HaHaHaHa du är väl för söt, jag kan se det framför mig:) va assistenten snygg då?? hade varit en perfekt historia att berätta för era barnbarn. ikväll har tobias o jag sett sex and the city filmen, jag har ju sett den på bio men för toby va det första gången, han va inte så imponerad. men jag tycker att den är söt. puss o kram!

2008-10-23 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback