uppkörning

Nu har jag kört upp. Oc h fått mitt körkort.

Jag är nu innehavare av ett Californiskt körkort. Känns bra. Hatade tanten jag körde med dock. Hade ju hoppats på en kille, så man kunde köra lite "svensk blond tjej" snack. Men nope jag fick en gammal sur tant som inte ens presenterade sig. Tyckte det va väldigt rude! Hon sa inte ett ord förutom : turn left at the light, turn right at the corner, park here. Bitch!!! Hon var bara avundssjuk för att jag va mycket snyggare än henne. Körde i 15 minuter, kände att jag hade verkligen inte behövt alla dessa timmar jag har kört här, men men e ju inte jag som payar som tur är. Min körskola är tydligen den dyraste här omkring sa min körlärare.

Jaja, nu har jag det iaf. Träffade en söt kille i kön oxå, typ första söta killen här i usa. Och vi pratade lite, jag pratade iofs inte så mycke för jag va helt varmthade precis klarat det, och var astjurig på tanten, och så kommer han där och e helt söt, vad ska man säga??

Idag gav jag min mamma den här bloggadressen...hade inte tänkt att dom skulle få den först, men nu känner jag att jag vill att dom ska veta vad jag håller på me här borta. Blir inte att man kan berätta allt på telefon.

Älskar dej mamma!!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis darling till körkortet :) mycket bra gjort, men kör nu försiktigt, det är lite mer trafik än i Vimmerby :) PUSS OCH KRAM!! miss you!

2008-10-21 @ 08:18:48
Postat av: ella

Grattis till körkortet:) va kul ju. oj har du bara sett en söt kille:S ha det bra saknar dej.

2008-10-21 @ 10:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback