rematch

Då var det klart. Imorrn börjar min rematch. Jag ska alltså byta familj. Känner mig inte beväm här av olika anledningar. Idag ville B prata med mig, och hon sa att hon tyckte jag var så distanserad, och att jag inte verkade trivas. Hade tänkt vänta med att berätta att jag hade bestämt mig för en rematch, men jag hade inget annat att säga, så jag sa att jag ville byta familj.
Pratade med min kontaktperson här idag och hon tog lite uppgifter om vad jag ville ha för slags familj nu. Jag ska börja med att söka lokalt alltså här i LA. Vill verkligen vara kvar här, hittar jag ingen första veckan, går sökningen över till hela USA andra veckan.
Jag måste hitta en ny familj inom 2 veckor annars får jag packa min väskor och åka hem till kalla Sverige igen. Jag vill inte åka hem, men samtidigt åker jag hellre hem än är i en familj jag inte trivs i. Det skulle inte vara helt världen om jag får åka hem, även om det vore ett tråkigt slut på min knappt påbörjade resa. Har iaf redan upplevt hur mycket som helst och träffat så många människor .

Wish me luck!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Emma berätta just och så kastade jag mig in på din blogg! Hur känns det? Bra och dåligt på samma gång kanske? Jag hoppar verkligen att du hittar en superfamilj så att du får vara kvar i USA :) Söta människa! Jag saknar dig, vi får prata sen eller imorrn!

2008-10-30 @ 01:32:37
Postat av: Johanna

åååh vad tråkigt att höra att du inte trivs :( men jag håller tummarna på att du kommer dit du vill och till en go familj du trivs i. det är såååå viktigt. som du läste i min blogg är jag heller inte 100 på min familj. men duktigt av dig att våga! lycka till nu!!!!

2008-10-30 @ 03:53:17
Postat av: Tessan

Gud va tråkigt att du ska byta familj! Är du med Cultural Care med? Hoppas de hittar en ny i Los Angeles! Det är underbart att bo här :)

2008-10-30 @ 04:55:33
URL: http://theresegyllenberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Har hittat tillbaka till din blogg igen efter ditt inlägg på resedagboken, nu ahr jag ägnat mig åt att läsa ikapp :-)



LA låter underbart, jag håller tummarna för dig att du hittar en familj som matchar lika bra!



Grattis till körkortet också förresten! Kul!



Ha det fint! Många kramar från mig och Travis

2008-10-30 @ 11:29:16
URL: http://annsofiiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vännen!

Hoppas att det löser sig...!

Kram

Linus

2008-10-30 @ 12:34:12
Postat av: Maryam



hoppas Judy sköter sig nu och hittar en perfekt match i samma cluster! =) jag kommer ju på måndag. eller ja, torsdag till LA.



Lycka till!

2008-10-30 @ 23:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback