New York

Har äntligen fixat till mina bilder från Orientation i Stamford och touren i New York.


Elin, Lisa, Sanna, Emma och Marie innan vi ska borda planet


NY skyline. Taget på bussen från flygplatsen till hotellet


Jag utanför Stamford Mall


Tjejerna med Sverigeflaggan


Våran middag, fralla, chips och chocolatechip cookies.


Nice utsikt, I LOVE NY!


Emma, Marie och jag på Top of the Rock med Empire State Building i bakgrunden


Vi var högst upp...


Lika härligt som det ser ut som på tv


LYCKA!


Vi med några poliser


Lauren från The Hills på Times Square


Jag och mina tjejer på Times Square


Vårat klassrum


Vi hade såå kul under veckan, här säger vi nåt speciellt men jag kommer inte ihåg vad???
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Wow, häftiga bilder. Du har verkligen varit där...

Har läst lite nu, mina pojkar sover.

Puss o kram.

2008-10-28 @ 14:30:40
Postat av: Marie

Åh vad jag älskar NYC! Vi borde åka dit...

2008-10-28 @ 15:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback