mindre bra dag

Kom precis hem från Encino, va på Starbucks med Julia, Mathilda och sen kom Annabelle och Mariana dit. Va trevligt, första gången på starbucks tror jag, japp jag e sen. Tidigare idag var jag en sväng hemma hos Julia i Tarzana oxå, himla fint ställe. Hittade dit alldeles själv. Har kört endel bil idag och radiostationerna här är ungefär som hemma, samma låtar dom kör om och om igen....Grymt bra låtar dock, har inte hunnit trättna på dom, men snart lär jag få byta kanal.

Förutom det, ingen vidare bra dag, except när jag och A lekte gardeners. Vi planterade bland annat ett avokadoträd. Får se vad dom riktiga trädgårdsmästarna tycker när dom kommer tillbaka.

Update: Inlägg 23-10-08 10.25 pm.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback