hollywood

Igår jobbade jag mest hela dagen, det var ju halloween carnival, ganska mysigt faktiskt. Fanns massa små bås på skolgården och man fick köpa biljetter och tävla och få priser, kunde köpa pizza, smoothies från Jamba juice.
Och vi var inne i The Haunted House. Pojkarna va så kaxiga innan. Det fanns både scary och not scary. Och dom ville gievtvis ha scary. Men den råkade det bli så att dom fick not scary iaf, och precis när vi skulle gå in i huset så började A skrika att han inte ville att han var rädd, och 2 sekunder senare skrek D oxå att han inte ville haha. Då var dom inte katiga längre. Men vi fick in dom iaf, och eftersom det va not scary så vinkade alla spökena bara. Efteråt sa dom att det var kul iaf.

När kvällen kom blev det lite crazy, men till slut kom jag iaf iväg in till Hollywood för att Emmelie och Julia var snälla att hämta mig. Åkte runt och försökte hitta parkering ett tag, hittade en till slut. Gick till en lägenhet där 2 stycken bodde, och sen gick alla och åt. Jag åt avocado turkey sandwich, grymt gott.
Anledningen till att vi var där igår var för att några killar som går på en musikskola här i LA skulle ha en spelning på en liten bar. Dom skulle gått på 11.30, men det va försenat så dom började inte förns typ 1.30. Men vi hade kul iaf, härligt att få prata svenska hela kvällen, kom ännu fler svenska killar mot slutet. Hade jättetrevligt, blev väldigt trött mot slutet men sånt man får ta.
Sen var Anna snäll och skjutsade hem mig.

Imorrn blir det IKEA med svenska tjejerna. Äntligen ska jag få min efterlängtade Marabou!! Kosta vad det kosta vill, kanske blir att vi äter middag där oxå, då bli det nog köttbullar :)


Linus, Anna, Julia, jag, Emmelie och Aspen.


Julia och jag. Jag tröstar mig med att hon har varit här i 2 månader, det e därför hon e så brun!


En tjej från musikskolan, Linus och Viktor.


Söta Anna och Julia!!


Kvällens sista bild...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att du hittat folk och att ni hittar på roliga saker, då känns allt mycket lättare säkert :D

2008-10-26 @ 14:13:19
Postat av: julia

vilka fina bilder du tagit! det är så roligt att läsa vad du skriver. tack för ikväll och hoppas vi kan ses någonting snart- kanske filmkväll i veckan?



många kramar!

2008-10-27 @ 04:56:48
URL: http://juliabloggar.blogg.se/
Postat av: Magda

Nej, jag kan inte komma ihåg att jag har sett han. Har ju inte riktigt lika bra minne som du.

Kram.

2008-10-28 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback