hemskt hemskt

Är ju som sagt egentligen ledig måndagar, men va snäll och följde med när pojkarna skulle få sprutor. Skulle jag inte ha gjort! Vi blev försenade.  Vi åkte Mulholland Drive dit, körde ju där när jag hade körlektion en gång, men då var jag ju tvungen att hålla ögonen på vägen, nu kunde jag äntligen kolla på utsikten och alla SJUKA hus.
Mottagningen låg för övrigt på Rodeo Drive, ni vet där Julia Roberts handlar i Pretty Woman. Lite fancy om man säger så, har inte varit i Beverly Hills innan, men nu har man sett några fina områden där. Var väl det enda positiva med dagen. Barnen va hemska hela tiden! Vi fick tom stanna bilen på vägen hem och D fick gå ur och ta en timeout. När vi kom hem fick båda en timeout igen. Hjälp asså. Jag är helt slut...

Laddar för ett nytt avsnitt av The Hills. Kollar just nu på Paris Hilton My new BFF. Ganska roligt faktiskt.

Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback