dator!!

Japp nu har jag köpt min efterlängtade dator. Och jag har det svenska tangentbordet, killen i affären visste ju ingenting. Blev ingen rosa, men den här är riktigt snygg ändå. Ska ta bild så ni får se.
Har installerat msn, ska fixa det andra imorrn, måste gå och lägga mej, är så trött, för jag gick upp 6.20 imorse. En annan skulle ju skriva upp va...Vi skulle åka till Simi Valley för att det skulle inte vara nåt folk där, jag och min värdmamma kom dit, men jag behövde visst mitt ds-2019, och det hade jag inte med mig, så jag fick köra tillbaka och sen tillbaka igen och skriva upp. Och jag klarade det, men det va nervöst, sjukt svårt när man inte fattar alla ord. Kunde inte första frågan, så jag tänkte OMG hur ska det här gå? 36  frågor, man fick ha 6 fel, jag hade 4. Nu ska jag bara klara av uppkörningen oxå, på måndag. Har körlektion imorgonbitti klockan 8. Man kör i 2 timmar, annat med våra 40 minuter i Vimmerby. Man hinner liksom inte ta sig nånstans på 40 minuter här.

Good bye, sov så gott.

Marie: Ask me ask me ask me!!! Jag är såå nyfiken..:)
Sandra

Kommentarer
Postat av: Terese

Vad kul att du trivs! Men du har ju inte skrivit ngt om huset, familjen..har ni pool? Uppdatera mer mer mer! Ta hand om dig!

2008-10-17 @ 07:24:28
Postat av: Marie

WOHO!!! I'm so happy! Sandra har en egen dator! :D Och grattis till att du klarade provet :)



Jag ska kaaanske fråga dig en fråga, jag måste bara fråga min värdfamilj en sak först... och det måste jag göra typ idag, eller i alla fall i helgen. När jag har frågat ska jag berätta hur det blev :P Förvirrande men jaa... haha

2008-10-17 @ 14:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback