clustermeeting

Har precis kommit hem från mitt clustermöte. Vi var på nåt typ av museum. Det va väl om när indianerna kom till LA, såg nån staty och så var vi inne i det första huset som byggdes i LA. Booooring! Åt middag på en restaurang, jag drog nitlotten. Tog enchiladas med kyckling. Borde jag inte gjort, det va dränkt i nåt som såg ut som chokladsås, men det smakade definitivt inte choklad. Jaja, bättre lycka nästa gång. Träffade iaf 2 svenska tjejer. Hur nice som helst, vi ska åka till IKEA i veckan tänkte vi, jag har såna cravings efter Marabou!! Träffade min kontaktperson oxå för första gången, en udda kvinna. Men hon är säkert jättesnäll. Hon kommer hit imorrn och vi ska prata alla med henne.
Efteråt gick vi en sväng till Chinatown, men vi såg inte så mycke kul, orkade inte gå längre.

På vägen hem, fick jag äntligen se Hollywoodskylten, på långt håll iofs. Men nu kanjag bocka av det på listan. Ska försöka komma närmare så man kan ta lite coola bilder.

Hade ju körlektion imorse, var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Vaknade 6.30 am. Satte mej vid datorn direkt och fick prata me lite folk. Nu har jag fixat skype, så alla som vill prata där kan lägga till mej. Jag heter sandra.westman1

Sen fick jag se lilla familjen Westman i camen igen. Och denna gången pratade vi samtidigt oxå, hur underbart som helst att se lilla Hampus titta på mej peka och säga Sandra. Vi lekte lite och pratade. Gud vad jag saknar honom!!

Några av aupairerna på mötet.
Några av aupairerna på mötet


Annabelle, Miow, Matilda, jag och Julia. 3 svenskar på mötet var vi.


Min middag...


Lite Chinatown
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Kuuul! Att du fick träffa lite folk :) Har du pratat med dina hostparents om julafton?

2008-10-20 @ 15:08:37
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Aaah! Det är ju Mathilda, hon åkte jag hit till USA samtidigt som ju.



Hoppas allting är bra där borta, ska läsa igenom din blogg nu från senaste tiden.



Kramar Louise

2008-10-23 @ 14:36:18
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback