the grove

Igårkväll tog familjen jag bor med med mig till The Grove, ett jättemysigt utomhusköpcenter, med restauranger, butiker och bio. Nu har dom ju såklart gjort det fint inför julen oxå. Dom tänder julgranen på söndag, kommer vara sjukt mycket folk där då. Vi började med att äta middag på en fransk restaurang, sen gick vi bara omkring i lite butiker, mötte upp några av deras kompisar sen gick vi tillbaka till restaurangen och åt efterrätt. Det var jättemysigt och vi hamnade mitt i snön.


Julgranen är tydligen världens största julgran, hela fick inte ens plats på bilden.


Mysigt värre


En liten tomteverkstad


Jag i den konstgjorda snön tillsammans med snögubben.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oh va fint med renarna som flyger :)

2008-11-22 @ 21:36:27
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback