thanksgiving

HAPPY THANKSGIVING FOLKS!

Igår såg jag The Holiday, vilken underbar film, härligt att det börjar närma sig jul oxå. Sen på kvällen köpte Teresa och jag hem Don´t mess with the Zohan. Jätterolig film.
Idag är det thanksgiving, blir middag med familjen här. Vi blir typ runt 10 pers. Kommer lite kompisar och så oxå. Min och Jakes första thanksgiving, spännande.
Nu ska jag gå ut i köket och hjälpa till lite med maten tänkte jag.

När det är thanksgiving ska man ju säga vad man är tacksam över: Jag är tacksam för att Teresa och Tommy låter mig bor här. Jag är tacksam för att jag mår bra, och att min familj hemma i Sverige mår bra.

Vad är ni tacksamma för??
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du hade en bra thanksgiving :D



Hur går det med familjerna som du hade fått mail av?

2008-11-28 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback