take a chance tonight

Igårkväll blev jag upphämtad av Julia, hon skulle till Santa monica och fixa hennes hår så jag följde med. Hon blev jättefin, efter det åkte vi och hämtade upp Anna och så gick vi till en riktigt hamburgerställe på 3rd street. 50-talsinrett, jättegod mat. Nice nota oxå haha. Sen strosade vi runt lite i affärerna eller blev nog bara Urban Outfitters, så härligt att affärerna har öppet så sent. Har kommit upp massa julbelysning och en gran där med. Mysigt!


Idag tog jag en snabbfika med Mathilda sen jag har legat ute och solat.

Förut fick jag ett samtal från en pappa som ville ha en nanny. Det är såhär att jag har fått reda på att jag kan få värva en familj. Imorn har jag varit i rematch i 3 veckor och har bara hört från 3 familjer, det går alltså inge bra för mig. Men hittar jag en familj som inte är med i programmet och vill gå med så får jag välja den familjen.
Mamman jag bor hos nu har skickat ut en annons om mig till alla hennes vänner och idag ringde det en. Det var hans syster som hade berättat om mig, men hon hade utelämnat den lilla detaljen att dom måste gå med i programmet då. Nu ringde han precis igen, vi skulle träffas idag vid 4.30 men vi ska ses imorrn vid 10 ist. Jag bad honom gå in på hemsidan för att läsa om allting. Får se om dom känner att dom vill gå med eller inte. Dom hade iaf en 7-årg flicka.

Är det nån som känner en familj i Californien som kan tänka sig att gå med i Au pair in america så hör av er till mig.


Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas de går med i programmet!!!!

2008-11-20 @ 01:16:31
Postat av: Marie

Hur gick det med familjen? :)

2008-11-20 @ 20:45:15
Postat av: Linnéa

Hej!

Jag hoppas det löser sig för dig med familj snart så du inte måste åka hem.

Det finns två ställen du kan "annonsera" ditt problem på www.frokenfredag.com och www.sviv.se

2 sidor som är nätverk för svenskar i världen men väldigt många medlemmar bor i USA, du kan ju testa iaf, de skadar ju inte att försöka.

Håller tummarna!

2008-11-20 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback