sovdags

Blev lite ändrade planer ikväll. Julia ringde och frågade om jag ville följa med till hollywood. Skulle ju egentligen suttit barnvakt, men vi ändrade det så dom ska på bio imorrnkväll ist. Efter middagen kom Julia hit, vi åkte till ett svenskt par vi träffat några gånger förut, för tjejen skulle fixa fakeid till Julia, sötnosen är ju "bara" 20.  Tänk att 20 år är bara här borta. Skönt och vara 21, slippa oroa sig över sånt. När det bara tog en kvart så sa jag att vi borde ringa killarna i hollywood. Sagt och gjort, vi åkte hem till dom, åkte ner till Ralphs och köpte med oss lite chocolatechip cookies, underbart goda. Vi firade att Aspens spelning hade gått bra och att Linus har haft sitt körkort i 5 år idag. Grattis till dom båda. Philip firade vi inte...:) Han tyckte vi synd om ist. Han hade försovit sig mer än 3 timmar idag, inte en bra början.

När man gör såna här grejer känner man verkligen att man inte vill åka härifrån. Jag har 10 minuter till hollywood liksom. Där det bor sjukt sköna svenskar som man lätt kan hänga med. Jaja, får försöka ta vara på tiden jag har kvar här i LA. Blir lite ensam i helgen eftersom Julia och Anna åker till San Diego, men förhoppningsvis hittar jag och killarna på nåt mysigt.

Sitter och kollar på wildboyz på mtv2. Tycker ju det e ganska roligt va. Men nu är det sovdags.
Såg förresten en snygg kille idag, var 2 killar här och fixade poolen. En av dom var ung och snygg, man blir helt chockad när man ser en snygg kille. Vi svenska tjejer är bortskämda med snygga svenska killar.
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback