solat hela dagen

Nu har Julia och jag kommit hem från country cluben som hennes värdfamilj är med i. Vi låg vid poolen och solade hela dagen...såå skönt och bara göra ingenting. Så nu är vi härligt röda i ansiktet. Snart börjar Julia att jobba, och jag oxå då ju.
Imorrn blir det Universal Studios yeeeeey. Ska bli så himla roligt, jag ska ha med mig Anna i spökhuset, kan tänka mej att det är ett over the top spökhus, det är ju faktiskt USA vi är i.  Sen hoppas jag på att få se Wisteria Lane där Desperate Housewives spelas in.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja men det var så svårt för jag verkligen älskar den här familjen! Men jag trivs inte i området så det fungerar inte! är helt apatisk här!!

Ja, de kommer göra sökning i alla större städer i USA. Så jag inte hamnar i en liten stad igen!

Några som har hört av sig till dig ännu?

Gud så nervöst det här är för oss när det inte finns familjer nog!!

2008-11-09 @ 07:06:15
URL: http://sannasusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback