kändis

Idag tog jag bilen för att åka till mallet bara några kvarter här ifrån. Kom på att jag glömt pengar så åkte tilbaka hem och hämtade. Och det var väl himla tur för annars hade jag inte mött min andra kändis här i LA. Första var ju Matthew Perry från Vänner. Idag var det Robert Knepper. T-bag från Prison Break, han kom utspringades från macy´s precis när jag skulle gå in.

Åkte sen för att köpa frozen yogurt, det e så gott, tog jordgubbar och kiwi som topping. Gick en sväng på Ventura. Mötte ett gäng kiillar och precis när vi gick förbi varann sa en av dom: She´s gorgeous! Och jag kunde ju knappt hålla mig för skratt. En stund senare var den en kille som sträckte sig ut ur bilen och skrek: Hey babe!
Och jag går runt och flinar för mig själv, gud vad jag älskar detta landet!

Sandra

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oh T-Bag! Ser han lika laskig ut i verkligheten haha?

2008-11-13 @ 16:24:56
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Miranda

Jag vill också träffa Robert Knepper!

2010-09-24 @ 14:56:10
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback