händelserik dag

Sitter här i mitt nya tillfälliga hem. I Santa Monica hos min vän Anna. Har flyttat ifrån familjen, gick inte att bo kvar där. Packade ihop alla mina väskor på en timme i förmiddags, innan jag och tjejerna åkte till Santa Barbara. Jag är så glad och lättad att jag inte bo där längre, samtidigt som det inte slutade på ett bra sätt....

Har iaf varit i Santa Barbara idag, underbar liten stad. Vi åkte Pacific Coast 1 highway. Såå härligt. Åkte längs med havet nästan hela tiden. Då kände man verkligen att man var i California. Roadtrip med blandad musik.

Har tagit massa fina bilder som ni ska få se. Nu är jag ju arbetslös så har hela dagarna på mig. Har inte hört från nån familj än, vilket känns ganska oroväckande. Men fick ett mejl från organisationen i Sverige som innehöll goda nyheter...kanske, återstår väl att se.

Anna och jag sitter i hennes säng och är såå trötta, har käkat massa godis, och nu blir det nog snart läggdags. Inatt ställde vi dessutom om tiden. Så är lite tröttare än vad man borde va vid den här tiden + att det har som sagt varit en händeserik dag. En flytt och en roadtrip.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej! Skönt att du har kommit därifrån. Vi håller tummarna för att du ska höra från nån ny familj. Hampus o jag tittar på pingu. Oliver sover än. Kramar.

2008-11-03 @ 08:44:17
Postat av: Marie

Skönt att du kunde flytta därifrån :D

2008-11-03 @ 14:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback