en flytt på det

Nu har jag flyttat....men bara en liten bit, har flyttat ut ur mitt rum, och bor ist i gymmet ute på gården. Tommys halvbror och hans fästmö kommer hit idag och ska bo här några dagar. Jag tänkte att jag skulle bli fit nu på dom här dagarna. Teresa skojade om att jag kommer vara helt skinny om 3 dagar. I wish. Finns ett löpband, en cykel, pilatesboll och massa vikter, och en tv. Jag tror jag ska träna sen faktiskt. Nu kan man inte skylla på att man inte orkar åka till gymmet, eftersom man bor mitt i det. Har cirka en halvmeter till löpbandet.

Idag regnar det här, skulle bli storm men det har inte regnat så mycket som dom trodde. Jag gick en sväng med paraplyet förut, skulle hämta medicin åt pojken. Fick vänta en timme, så jag gick runt och handlade lite bland affärerna. Köpte B-vitamin, shampoo, granolabars, swedish fish, skvallertidning, 4 sidigfil så jag får mina naglar glansiga utan nagellack. Gick till starbucks och köpte mig en chai latte oxå, gillar starbucks för deras latte kan man dricka så fort man får den, jag bränner mig inte som jag gör på coffee beans, fast deras smakar godare....Dagens i -landsproblem.

Igårkväll var jag barnvakt åt Michelle och Seths son. Föräldrarna gick på bio. Gick bra dom första 5 minutrarna sen skrek han bara, i typ 4 timmar. Han var tyst när han åt, och kanske 15 minuter utöver det. Har aldrig haft hand om en bebis som bara gråter och gråter utan anledning, till slut slocknade han på soffan iaf. Nu vet jag så väl att jag inte vill ta hand om bebisar.

Har fått lite samtal från familjer som har sett annonsen om mig. Bland annat från Beverly Hills, Newport beach, Westchester. Får se om det blir nåt med någon av dom.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Håller tummarna att du hittar en familj! Hoppas du mår bra lovely, puss och kram Emlan

2008-11-27 @ 09:24:05
Postat av: Victoria

hur länge har du på dig att hitta en familj ?

2008-11-27 @ 20:14:34
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback