drensched in pink

Igår bakade jag och Teresa kakor. Eller jag bakde kakorna och hon lagade mat. Först gjorde jag degen till några sockerkakor som hon ska göra som tomater till Tommys mammas butik som heter Two tomatoes. Sen gjorde jag peanutbutter cookies. Gud va goda dom var. Gjorde dom ganska stora oxå...yummie.



Imorse var jag och träffade pappan som ringde igår. Han hade inte hunnit titta på hemsidan om aupairprogrammet så han hade inte så stor koll, så jag försökte förklara. Men han tyckte nog att det var lite dyrt, och han behöver bara mig i 4 timmar om dagen. Jag är inte riktigt vad han söker. Men han skulle kolla hemsidan i helgen, så får vi se.

När jag kom hem hade hemhjälpen städat här inne och vad hittar jag om inte en högtalarstation till ipoden. Har knappt lyssnat på min ipod sen jag kom hit. Har saknat det, jag behöver min musik!

Där står den bra
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback