arbetsintervju

Igår var det alltså thanksgiving. Inte nåtgot jättespeciellt. Förutom att det var en massa mat. Och det var god mat. Har hört att folk inte tycker thanksgiving maten är så god, men jag gillade det verkligen. Kalkon, kött, stuffing, mached potatoes, sötpotatis, grönsaker, bröd, såser..väldigt gott. jag blev så himla mätt bara, och sen var det efterätt pumpapaj och pecannötpaj. Vi har hela kylen full med rester, kommer äta i veckor framöver.
Tittade på Macy´s thanksgiving day parade på tvn. Jättemysigt. Såg precis ut som på alla filmer, tänkte på Klappjakten med Arnold Schwarzenegger när jag såg det.



Idag har jag varit på intervju hos en familj som ringde mig nu i veckan. Dom har en 3 månader gammal flicka. Och dom vill gå med i programmet om vi vill ha varann. Dom var jättetrevliga, bor 2 kvarter ifrån Beverly Hillsgränsen. Men...jag vill ju helst inte ha bebisar, dom hade inget direkt rum åt mej, kanske kunde ordna dock, ville att mitt schema skulle vara lördag till onsdag i princip, för dom hade familjemedlemmar som ville ta hand om flickan torsdagar och söndagar. Jag sa att jag pratar med lite andra familjer så vi får se. Dom sa iallafall att dom ville ha mig.

Ikväll blir det bio eller något med Kattis, och imorgon....imorgon mina damer och herrar, ska jag åka till Laguna Beach med Kattis!! Förstår ni? Jag ska åka till staden där en av mina favortiserier spelades in: Laguna Beach the real orange county. Eller som mamma säger: Labena Guutch. Har kollat upp adressen till Laguna Surf and Sport där Stephen jobbade under serien, hoppas vi kan hitta den. Ska bli såå roligt! Sen blir det nog utgång på kvällen. Vintagemarknad Melrose/Fairfax på söndag och Jakes födelsedagskalas.

Låter som en mycket bra helg tycker jag!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback