tårfyllt farväl

Har precis kommit hem från Santa Monica, där Anna hade den sista måltiden. Hon ska åka hem till goa Götelaborg imorrn. Hon hade middag för lite kompisar. Hon var en av dom första jag lärde känna här i LA, och nu ska hon åka hem, det är aldrig roligt med hej då. Fast det är ju ett ses snart igen egentligen. När jag flyttade ut från familjen var det till Anna och hennes familj jag flyttade till i några dagar, TACK!

Dagens replik från Sunes jul tillägnar jag till ANNA, vet att du älskar det lika mycket som jag!

12 December - KRIG!
- Är maken hemma? KRAAS
- Du är så mjuk och god tant Gunnarsson.
- Åhåhh, ihh, oohhh, oh, häär var den som vi har letat efter så länge...nää jag går väl tillbaka här...bjud på lite glögg kanske? Så, hej.


Kommer sakna dig! ♥
Sandra

Kommentarer
Postat av: Marie

Känns så fränt att du springer omkring i Kalifornien och går på alla kända stränder och i alla kända städer :D

2008-12-13 @ 17:45:02
Postat av: Anna

hahaha, snöbollskriget. så sjukt bra, som vanligt. kommer sakna dig med! tack för den fina granen!! du ska se att allt löser sig till slut, det gäller bara att aldrig ge upp! vi ses... :)

2008-12-13 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback