pics

Bilder ifrån senaste veckan:


Jag bakade kakor igen, denna gång med jultema, sammanlagt ca 160 kakor, detta är bara några av dom.


Min korg med svenska flaggan på etiketten, den tog jag med till aupairmötet igår, alla skulle ha en rätt ifrån sitt hemland. Jag tog med kakor ist.


I lördags var det Lucia, jag, Tess och Anna var med i Svenska Kyrkans luciatåg som tomtar!


På kvällen blev det vårat första houseparty med röda muggar! Jag, Rebecka och Anna.


Vi är såå stolta över våra muggar


Anna och Kattis på väg till Huntley ,17e våningen på efterfest


Aupairmöte hos Judy, hennes man var tomten


Maten alla aupairer hade med sig, alla trodde mina kakor var köpte, får väl ta det som en komplimang när jag stod i flera dagar och bakade.


Alla aupairer visar upp sina julkklappar, jag fick bodylotion från Victorias secret, som jag sprutade upp i näsan på mig.


Jag, tomten och Julia. Varje kort man tog med tomten så sa han: hoho, precis som en riktigt tomte


Tårta. Happy Holidays Au Pairs


Vi åkte till ett mansion som varje år har galen julbelysning!


Ni ser ju själva, går dock inte riktigt få fram på bild hur coolt det var


Misslyckat försök till en hoppbild


Fick paket på posten idag från världens bästa Josefine och henne mamma Berit!


Fick Magnus nyaste skiva signerad: Till Sandra. Och Babados singel singerad, det var några år sen man fick nåt signerat till sig. Tack Josefine!!!! Du är grym!
Sandra

Kommentarer
Postat av: kattis

men gud vilka fina kakor kakan! ;)

2008-12-16 @ 21:27:19
URL: http://hurrayforla.blogspot.com
Postat av: Josefin

Hejsan! Jag funderar på att bli au-pair nästa sommar då jag tar studenten, har för mig att du har vart i Spanien? Hur var det? Måste man ha visum o sånt innan man åker? Kram!

2011-12-12 @ 19:44:24
URL: http://missliverpool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback