music

Igårkväll åkte jag med Matilda till Hollywood för att vi skulle se Keane. Fick ställa oss i värsta kön, och sen när vi väl skulle komma in så råkade jag ha min kamera i min väska så vi fick springa bort till Roosevelt Hotel och lämna in den där, gratis dock. Till slut kom vi in, och fick titta på Jimmy Kimmel Live på storbildskärm. Keane uppträdde sist, dom körde 2 låtar i programmet och sen körde dom 3 låtar när kamerorna släckts. Dom var jättebra, och sångaren hade gått ner massa i vikt, han var så söt.
Vi träffade Matildas kompis Mac där som jobbar med programmet. Han tog med oss backstage och vi tog en öl i baren. Sen skulle han vidare till Henry fonda, där Sebastian Tellier skulle spela, han frågade om vi vill hänga på det gjorde vi. Han tog sin vespa dit och vi tog taxi. Min första taxiresa i LA.
Mac kände nån i kassan så vi kom in gratis, ställde oss i baren och bara pratade. Det va snyggt folk där inne. Vi tittade ett tag på Sebastian, jag ville ju bara höra Divine, den låten han tävlade med i Eurovision Song contest i år för Frankrike. Och det va andra låten så jag fick se den. Det svängde. Det var en trevlig kväll.


Sebastian Tellier - Divine. Eurovision song contest 2008
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback