lucia

13 December - LUCIA
- Konstnären har själv signerat ser jag?
- Vad är det som är fel?
- Jag hänger ju alldeles naken!
- Är man inte naken när man badar bastu då?
- Jo, men man kunde ju gjort vissa saker lite mindre
- Har man en pillesnopp ska det väl synas att man har en pillesnopp
- Men stjärngossestrut, det har man i alla fall inte när man bastar!

Nu ska jag snart åka till Beverly Center, Anna och Tess ska köpa kläder till och va tomte. Vi åker sen till San Pedro där svenska kyrkan i Los Angeles ligger. Vi ska öva hela dagen, för vi ska vara med i luciatåget där. Vi ska va tomtar alla 3. Det ska faktiskt bli väldigt roligt! Får se var den här kvällen slutar :)

Glad lucia på er alla!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Julia

Kom in på din blogg av en slump och blev så avundsjuk när jag såg att du är i Los Angeles, en stad jag verkligen vill åka till. Är det nått att rekommendera eller är jag överentusiastisk av denna stad? :P

2008-12-15 @ 19:21:25
URL: http://jooolia.blogg.se/
Postat av: Felice

Jag vet! Känns väldigt tråkigt på ett sätt då jag är väldigt nöjd med min nya familj. Dock mår inte min pojkvän superbra så därför väljer jag att åka hem tidigare.. Hoppas USA finns kvar i några år till så jag kan åka hit någon gång iframtiden :) Hur går det själv med re-match?

2008-12-15 @ 19:42:54
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback