Les Deux

I lördagskväll blev det utgång. Kattis och jag åkte till Ralphs och handlade och sen åt vi äkta svensk mat. Makaroner och köttbullar och ketchup, åh det var så gott!

Äkta svensk restaurang...


Mycket ketchup ska det vara

Louise joinade oss, vi förfestade med youtubemusik, vin och pringles. Tog massa kort med självutlösaren, åkte några kameror i golvet, men dom verkade må bra iaf. Sen bar det av in till Hollywood, hittade världens bästa parkering, gratis och jättenära till Les Deux. Vi stod utanför läänge, fick massa killar på halsen som skulle ta in oss, men vi klarade av det själva, en brud tog in oss, tack för den.


Louise, Kattis och jag




Pringles är gott

Väl inne sprang vi till toaletten, köö. Är så himla mysigt på toaletterna på uteställen här, finns allt man behöver, godis, parfym, lotion, minttabletter. En liten tant som ger en papper efter att man har tvättat händerna oxå, service kallas det.
Vi dansade järnet till all bra musik, hade hur kul som helst. Träffade en italienare som trodde jag var modell. Han kom fram och sa att han såg mig from across the room, hur cheesy är inte den repliken då?? Fick hans nummer, han tyckte jag skulle höra av mig. Han ville bli min vän sa han. Haha.


Utanför toaletten...


Party party


Efteråt gick vi upp på hollywood blvd, tog lite kort och var allmänt glada. Hittade en svensk kille oxå, han hade lärt sina amerikanska roomates några fula ord...
På vägen hem blev det In and out burger, hjälp vad gott. Väl hemma tittade vi lite på OC, men slocknade ganska fort sen.
Söndag morgon åkte vi till Vintagemarkanden i Beverly Hills, fanns mycket fint där, sen åkte vi och åt lunch i Century City. Och då trodde vi det var jordbävning, allting skakade, och musiken slutade spela, alla tittade runt omkring. Fick sen reda på att det var tydligen nån typ av space shuttle som landade i Los Angeles. Dom andra tjejerna skulle baka lussekatter, men jag skulle hem på Jakes 1 årskalas. En lovely helg, tack Kattis!


En stor gran, många stora granar i denna stad


Julfint på Hollywood blvd


Kattis på sin stjärna på Walk of Fame


Jag på min stjärna på Walk of Fame


In and Out yummie


Jakes tårta
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sanna

PUMPS på fötterna!!! mycket fint.

2008-12-04 @ 22:23:46
Postat av: Sandra

Klart jag har pumps det e ju Hollywood! Eller pumps, vart kom det ifrån?? Klackaskor heter det ju :)

2008-12-04 @ 23:48:20
URL: http://thesedreams.blogg.se/
Postat av: kattilicious

ja inte kan man ju ha flat-klackar på sig ;)

gud vad mkt och ofta du skriver! så duktig :)

är det ok om jag kopierar och lägger in i min blogg? självklart skriver jag ut källan isåfall:P

2008-12-05 @ 01:20:08
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback