IKEA

5 December - SKIDVALLAN

- Kolla Sune, störtlopp hehe..
- Neeej Håkan!!!!
- Aaaaahhhhhhh....nä äää.

- Petterson har skaffat en sån här parabol
- Parabol?
- Jaa, så man kan se massa olika tvkanaler..
- Jaha
- Ja, det vore väl kul och kunna se massa olika tvkanaler?
- Hos Pettersson? Men älskling vi känner ju inte dom...

- Pappa, ska vi köpa en ny hallspegel snart?
- Nää, varför skulle vi göra det?
- Han bara undra...

- Mamma?
- Jaa älskling?
- Det gick inte så bra att åka störtlopp...inte i trappan iaf

- Älskling...Kom!

Fanns så många bra repilker idag.

När Jake vaknar ska Teresa och jag åka till Loehmans, stort varuhus, har inte varit där men hon säger att jag kommer gilla det. Sen ville hon ta med mig till IKEA, så ska vi äta en tidig middag där wiiiiee.
Sandra

Kommentarer
Postat av: Becky

Hahaha, jag dööör sandra. "kolla sune, störtlopp!!"



Ni ser ut att ha så jäkla kul, alla drinkar du håller i handen och plus att du ser ut som en riktig Hollywood-mode-tjej!! :)



PUSSSSSS saknar dig

2008-12-13 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback