I´m back on track

Nu har det varit tyst här några dagar. First things first. Pappa fyllde år i fredags, och jag glömde helt bort det, jag erkänner! Jag kom ihåg det innan och efter, men inte just den dagen. Sorry. Pappa fick iaf ett försenat grattissms i lördags.
I lördagsmorse åkte jag och Kattis till LAGUNA BEACH! Underbart, jag önskar såå att jag får vara kvar här i trakterna så jag får ta med alla mina vänner och familj dit. På kvällen gick vi ut i Hollywood, Les Deux (the Hills fansen vet vad jag pratar om) grym klubb, tog en timme för oss att komma in men det var värt väntan, galet roligt!
I söndags var vi på en vintagemarknad i Beverly Hills, Melrose/Fairfax. fanns jättemycket fint, jag är dock inte på så mycket shoppinghumör med min ekonomi just nu...räknade ut häromdan att ni som är aupairer och har fått lön alla dom här veckorna som jag har varit arbetslös har tjänat nästan 5000 kronor, medans jag har tjänat ungefär 350 kronor för den kvällen jag satt barnvakt här. Förstår ni då att jag inte shoppar loss?

Skriver mer om helgen när jag lägger ut alla bilder, har så mycket bilder va...

Nu vet ni att jag lever iaf, jag tänkte åka iväg och handla lite grejer till min paketkalender. Jag har haft paketkalender så länge jag kan minnas, ja jag är 21 år, men känner mig inte som 21 när det närmar sig jul. Önskar jag kunde vara 8 igen (jag blir ju iofs typ som 8 när det är jul) jaja, paketkalender ska jag ha även om jag så måste fixa den själv!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback