prince of darkness

Har kommit hem från sthlmet, blev fest igår på örs, va väl sådär, förfesten är som alltid roligast och bussresan dit då. Sitter hos maja och mårten nu, så kan inte lägga upp några bilder. Den som väntar på något gott...

Fick mejl ifrån värdfamiljen igår. Mamman verkar så himla gullig, i varje mejl hon skickar så frågar hon alltid om det är något jag undrar över. Hon frågade hur det gick med visumet. Och så sa hon att hon och ena pojken skulle till Disneyland igår för att pappan var med den andra pojken i New York över helgen. Dom hade varit på Legoland för några veckor sen, så jag fick några bilder däriåfrån. Dom är så söta pojkarna. Har äntligen lärt mej nu vem som är vem, tur att dom inte är enäggsvtillingar :)

Senare idag ska jag på kalas (på slottet). Blir kul, har inte träffat många i släkten på länge. Antar att jag kommer få dra usahistorien ett antal gånger, men det e bara kul.

Snart kommer emlan hit med mina grejer. Såg btw att du tog bort den snyggaste bilden jag tog igår! Fan emlan!
Sandra

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! kul att du också ska till västkusten. Vi kanske åker med samma flyg då. Jag ska dock åka från Göteborg den 6:e. Vet du någon som kommer åka från Göteborg den 6:e?

2008-08-31 @ 15:52:42
URL: http://amoralavida.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hej!

Jag ska också åka till USA den 6 oktober. Åker du med Cultural Care och från var? Jag ska också till västkusten, San Diego närmare bestämt. Hoppas allt är bra!

2008-09-15 @ 17:03:08
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback