My Hampe

Var en sväng hos syrran idag, Hapus min systerson sov. Men Maja sa att han hade låtsas prata i telefonen flera gånger och när hon frågade vem han pratade med sa han Sandra, varenda gång....Gud vad jag kommer sakna honom! Min Hampus.

Blir inte klok på det här med hälsoundersökning, hittade ett annat ställe, men där tog dom 1100 kr. Jag förstår liksom inte vad det är som kostar så mycket?! Funtar seriöst på att bryta mig in på sjukhuset och sno en stämpel. För att stämpeln är ju det enda som hindrar mig från att kunna skriva i allt själv. För jag vet ju hur jag mår. Damn!

Min Tessan åker på fredag till USA. Är ändå rätt kul för vi kommer ju kunna ringa inrikes samtal till varann :) wiiie. Vi ska hinna träffas i veckan innan hon far iväg till det stora landet i väst.

Var ju fest i lördags tog en del bilder, fick en underbar bok av Emlan, hon hade skrivit så fin i den oxå. Att jag kommer sakna henne.

Bilder från i lördags kommer snart...

Sandra

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Såg att du hade fruuuuktansvärt mycket familjer innan du hittade den rätta. Shit jag tror det är rekord, men du bevisar bara att vill man så går det.



Såg också att du funderade på en ny dator men då säger jag bara en sak: Köp det i USA. Det är urbilligt och bra här. Du kommer ångra dig annars.



Tillslut stort lycka till. Lika många du kommer sakna ifrån Sverige, kommer du sakna ifrån USA när det är dax att åka hem igen. Så ha ditt bästa år någonsin nu och ta hand om dig!!

Maila gärna och berätta hur de går.



Kramar Louise

2008-08-20 @ 05:23:08
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback