miiiip

Sitter hos Jossan nu, kom upp till sthlm igår, känns bra att vara tillbaka. Åkte lexus upp, inte helt fel.

Har kommit fram att jag har skrivit fel på ett av visumpapprena. Alla uppgifter måste ju stämma, så nu måste jag skriva ut nya blanketter och fylla i dom rätt den här gången. Måste få tag på en skrivare. Bara allt papperarbete gör ju att man verkligen inte vill åka hem tidigare om man inte skulle trivas. Det hoppas jag ju givetvis att jag gör, men jag försöker att inte ha för stora förhoppningar, det är så många som byter familj.
Ska ta visumfotot idag me, åker in till täby centrum och möter upp jossan när hon har slutat jobba.

Det ryktas om vickan ikväll...
Sandra

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan :)



Ja, men verkligen! Du far hora av dig sa fort du ar har sa for vi ses och gora ngt pa en gang :D

2008-08-27 @ 02:51:44
URL: http://thereseeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback