Landsting!!

Känns som att mitt huvud håller på att sprängas när som helst. Fick iaf mitt placement pack igår, finally, så nu e det dags att skriva i alla papper till visumet, gaaaah!
Men det värsta just nu är iaf hälsoundersökningen. Sjukhuset här gör inte sånt. Så då blev jag hänvisad till Virserum ist. Där skulle jag betala 1500 spänn, och dom kunde inte ens göra tbc-testet. Så ringde idag och avbeställde den tiden, hon blev så tjurig, för hon sa att dom hade fixat det så smidigt att jag fick komma till Hultsfred och göra testet, och det tackade jag för sa jag. Dom ska ringa från ett annat ställe på måndag för att säga vad det kostar så jag hoppas att det e billigare, annars blir det inge kul.
Jag förstår inte vad det är som kostar så mycket?! Gjorde iaf tbc-testet idag, sved lite, men jag är så härdad från alla mina sjukhusvistelser så det var rätt lugnt. Ska kolla det på måndag om det blev nåt.

Får antagligen jobba nästa vecka med. Känns väl helt ok, gutt me lite cash. Men veckan efter det har jag planerat att vara i sthlm i princip hela veckan, blir ju ambassaden på torsdan.

Imorrn är det dags för bubbelbad och utgång på harrys med mina tjejer.

Såg idag att Tessan har gjort en blogg me: tersegoestousa.blogg.se
Var duktig och skrev första kommentaren...
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback